.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه مازنی ها از بی کیفیتی نان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به تشکیل کمیته ویژه بررسی کیفیت آرد در استان اظهار داشت: متاسفانه کیفیت آرد نانوایی های مازندران مطلوب نیست و شهروندان از این امر گله مند هستند.

هادی ابراهیمی به همراه مشاور استاندار در امور آرد و نان، مدیرکل اجتماعی استانداری، رئیس شورای هماهنگی آرد و نان استان و خبرنگاران بازدید سرزده ای از تعدادی از نانوایی های مرکز شهر ساری داشته است.

وی در حاشیه این بازدیدها با تعدادی از شهروندان که در صف خرید نان بودند، گفت و شنود کرد و از وضعیت کیفیت نان قابل ارائه به آنان جویا شد.

ابراهیمی همچنین با انتقاد از وضعیت آرد ارائه شده به نانوایی های استان اظهار داشت: بازدیدهای بنده از وضعیت پخت نان از نانوایی های استان در راستای دستورات استاندار مازندران و ارائه دغدغه های مردم به مسئولان در این بخش بوده است.

وی با اذعان به اینکه متاسفانه در یک ششم نانوایی های مازندران متصدی حضور ندارد، تصریح کرد: مقرر شد تا یک ماه آینده در صورت عدم حضور متصدی در خبازی، پروانه وی لغو خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه توزیع آرد مرغوب در نانوایی های استان پیگیری می شود از برگزاری جلسه ویژه بررسی کیفیت نان به زودی با حضور مدیران دستگاه های مرتبط خبر داد.

وی همچنین از ارائه چونه با وزن کم در این بازدیدها از نانوایی ها اشاره کرد و گفت: مردم نان را رایگان خریداری نمی کنند بنابراین باید نان قابل ارائه به شهروندان از حیث کیفیت و کمیت مناسب باشد.

به گزارش مهر، در حاشیه بازدید معاون سیاسی تعدادی از شهروندان خطاب به وی از نامرغوب بودن نان مورد ارائه به شهروندان اظهار گله مندی کردند.

یک دانشجوی تهرانی با بیان اینکه واقعا نانهای پخت شده در نانوایی های ساری خوب نیست، گفت: وضعیت نان در دانشگاه ها بسیار بدتر از نانوایی های سطح شهر است و از مسئولان خواست نظارت جدی تری بر نحوه پخت نان در واحدهای خبازی داشته باشند.

شهروند دیگری از وضعیت بهداشتی برخی نانوایی های مرکز استان ابراز ناخرسندی کرد و گفت: نظارت بهداشت در نانوایی ها باید بیشتر و مستمرتر شود.

یک خانم خانه دار که از وضعیت نان خریداری شده اش گله مند بود خطاب به معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران اظهار داشت: نان امشب خریداری شده وی قابلیت مصرف تا صبح فردا را نخواهد داشت.

وی افزود: متاسفانه به واسطه اینکه نان خریداری شده در روز آینده قابلیت مصرف ندارد غذای مرغ و خروس ها می شود.

شهروند دیگری که خود را کارمند یکی از نهادهای دولتی مرکز استان معرفی کرده از نحوه بازدیدهای دوره ای مسئولان از خبازی های شهرهای استان قدردانی کرد و خواستار بازدیدهای بیشتر مسئولان برای کیفیت بخشی به فعالیت نانوایی ها شد.

یک جوان آرایشگر که به محض مشاهده مسئولان در نانوایی خیابان 18 دی خود را به آنان رساند، اظهار داشت: متاسفانه مردم مازندران بدترین آرد را در سطح کشور برای پخت نانشان استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه نانواهای مرکز استان از بهترین نانواهای کشور هستند، افزود: متاسفانه بهترین آرد با کیفیت نصیب پایتخت نشینان می شود که نوعی اجحاف به شهروندان مازنی است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.041 seconds.